رشد چشمگیر بیع اسپیکرهای هوشمند علی بابا، شیائومی و گوگل

این روزها اسپیکرهای هوشمند تنها برای شنوایی دادن بوسیله موسیقی به حکم برده نمی شوند، بلکه با فناوری هایی همچون الکسا و گوگل اسیستنت مبتنی بر درایت مصنوعی، کابران می توانند کاربردهای دیگری از اسپیکرهای هوشمند بگیرند. 

درنتیجه صنعت اسپیکرهای هوشمند بوسیله تجارتی بزرگ دگرگونی شده است. براساس آخرین گزارش منتشرشده از سوی مؤسسه ی پژوهشی کانالیس، گوگل، شیائومی و علی بابا داخل سال ۲۰۱۸ نسبت بوسیله سال ۲۰۱۷ میلادی، معامله بیشتری را در صنعت اسپیکر های هوشمند بخاطر خود به ثبت رسانده اند. 

مقاله های مرتبط:نمایش گوگل هوم برای بدوی بار از آمازون اکو پیشی گرفترشد ۱۸۷ درصدی راسته اسپیکرهای هوشمند در منفصل دوم ۲۰۱۸

امکان پذیر است بوسیله نظر برسد که شیائومی و علی بابا نقش برجسته ای در بازار اسپیکرهای هوشمند ندارند. اما شیائومی و علی بابا برای فروش محصولات خود روی بازارهایی تمرکز کرده اند که گوگل داخل آن بازارها تمرکز خاصی ندارد. درون سال ۲۰۱۸ میلادی، اسپیکرهای هوشمند علی پدر رشد بیع ۸۱۵.۵ درصدی را به نام خود ثبت کردند. رشد هفتگی ی شیائومی درون حدود ۸۷۴۴.۳ درصد بود.

باتوجه به اینکه شیائومی و علی بابا از سال ۲۰۱۷ میلادی عملا عرضه ی اسپیکرهای هوشمند را در بازار به رخ قطعی آغاز کرده اند، در مولود این طور آماری چندان غم نمی تواند برازنده استناد باشد. درون تیرماه ۱۳۹۶، اسپیکر هوشمند علی بابا بوسیله معروفیت تیمال جینی معرفی شد. باتوجه به گزارش آماری کانالیس، در حال مجهز شیائومی با سهم بازار ۹.۱ درصدی و علی بابا سهم بازار  ۱۱.۴ درصدی را در راسته اسپیکرهای هوشمند از آن خود کرده اند.

باتوجه به اینکه گوگل اسپیکرهای هوشمند بسیاری را در سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار ارائه کرد، داخل نتیجه نمو سالیا نه ی چشمگیری را نسبت به شیائومی و علی پدر برای خود داخل سال ۲۰۱۸ میلادی نسبت بوسیله سال ۲۰۱۷ میلادی رقم نزده است. براساس نهر منتشرشده از سوی کانالیس، نمو سالیانه ی گوگل در عرضه ی اسپیکرهای هوشمند از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ درحدود ۱۰۹.۶ درصد برآورده شده است. در سال ۲۰۱۸ میلادی سهم بازار گوگل در صنعت اسپیکرهای هوشمند ۳۰ درصد اطلاع دادن شده است. در سال ۲۰۱۷ میلادی، آمازون با عرضه ی ۲۲ میلیون اسپیکر هوشمند توانست تسهیم بازار ۶۳.۴ درصدی را از آن خود کند. اما همان نعوظ که داخل جدول مشاهده می کنید، نمو هفتگی ی آمازون در ارائه ی اسپیکرهای هوشمند از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ میلادی تنها ۱۰.۱ درصد بوده است.

آمازون در سال ۲۰۱۸ میلادی در حدود  ۲۴.۲ میلیون اسپیکر هوشمند به راسته عرضه کرد و سهم بازار ۳۱.۱ درصدی را از آن خود کرد. کانالیس خیال علامت کرده است که به روزرسانی آمازون اکو در سال ۲۰۱۸ میلادی باعث بهبود وضعیت این شرکت در بازار اسپیکرهای هوشمند خواهد شد و شاید شرایط آمازون درون سال ۲۰۱۹ میلادی تغییر درنگ تا بتواند موقعیت خود را نسبت به گوگل حفظ کردن کند. بیشتر بخوانید:اپل با بیلبوردهای تبلیغاتی جدید خویشتن بوسیله جنگ گوگل رفته استویمو در دستور کار آزمایش خودرو خودران کالیفرنیا شریک شدن می کندشیائومی پتنت دوربین پریسکوپ ویژه موبایل ثبت کردگوگل در اثر افزایش تیراندازی درون آمریکا، الگوریتم های موتور نبض وجوی خود را اصلاح کرده استانتشار جزئیات جدید از طراحی پنل پشتی متلون شیائومی می CC9 و می CC9e